راهکار Oracle Primavera Unifier یک نرم افزار قدرتمند، کاربرپسند جهت مدیریت سبد پروژه ها، کنترل هزینه و مدیریت ارتباطات و فرآیندهای اجرایی و کنترلی در چرخه زندگی پروژه می باشد. این راهکار با ارائه بهترین شیوه ها (Best Practices) در فرآیندها و ماژول های مختلف پروسه پیاده سازی این نرم افزار را سهولت می بخشد.

قابلیت های کلیدی

  • امکان برنامه ریزی Top-Down و Bottom-Up
  • امکان مدیریت جریان نقدینگی در سرتاسر چرخه زندگی سبدهای پروژه و سازمان
  • بودجه ریزی، برنامه ریزی تعهدات مالی، مخارج و پایش واریانس ها و همچنین پیش بینی
  • ایجاد نمودارهای جریان نقدینگی برای پروژه، قراردادها، آیتم های قراردادی و مراکز هزینه
  • پیش بینی جریان نقدینگی در سطح سازمان
  • مدیریت قرارداد و مدیریت تغییرات
  • برنامه گوشی های هوشمند جهت مدیریت فعالیت ها و وظایف
  • یکپارچگی دوطرفه با نرم افزار Primavera P6 EPPM
  • پشتیبانی از ثبت نوع ارز در تراکنش و پروژه و امکان تبدیل ارزها بر اساس نرخ های ارزی (Multi Currencies)
  • بیش از صد فرآیند با جریان های کاری قابل پیکربندی و سفارشی سازی
  • استفاده از الگوها جهت استقرار و تنظیمات سریع
  • مدیریت اسناد پیشرفته
  • یکپارچه سازی با Oracle AutoVue جهت Redline و Markup
  • یکپارچه سازی با Oracle Business Intelligence جهت ارائه گزارش ها و داشبوردها
  • ردگیری اسناد و مکاتبات، Alerts، گزارش گیری و کنترل تطابق ها

از ایده تا سبدهای پروژه تایید شده

سیستم تحت وب Primavera Unifier یک زیرساخت جهت جمع آوری درخواست ها و ایده ها در سطح سازمان را دارا می باشد. تمامی پروژه های پیشنهاد شده می توانند در سناریو های سبد پروژه های جهت انتخاب، اولویت بندی و تایید اضافه شوند.

مدیریت اسناد

پریماورا Unifier دارای یک ماژول قدرتمند جهت مدیریت اسناد می باشد. در Unifier سازمان می تواند دسترسی به مدارک با سطوح کاملاً کنترل شده را ایجاد نماید. برخی از قابلیت های این سیستم امکان Check-in و Check-out، کنترل نسخ مدارک، جستجوی در متن برای تمامی اسناد Microsoft Office می باشند. همچنین کاربران می توانند از نرم افزار قدرتمند  AutoVue جهت دیدن و مارک آپ فایل ها بدون نصب هیچ نرم افزاری استفاده نمایند.

مدیریت ارتباطات و همکاری

سیستم یونیفایر با استفاده از محیطی کاملاً تحت وب و کاربرپسند، سازمان را در جهت مدیریت تمامی اطلاعات درون سازمانی و پروژه ای یاری می کند. تمامی کاربران خارجی و داخلی می توانند از یک محیط یکسان با سرعت بسیار بالا استفاده نمایند. درخواست اطلاعات، گزارشات روزانه، صورت جلسات و مدارک مهندسی از جمله اطلاعاتی هستند که به طور دائم توسط کاربران در پروژه تولید و استفاده می شوند. یونیفایر قابلیت ثبت سریع، دسترسی، تایید و بازبینی اطلاعات را در چرخه های طراحی شده دارا می باشد.

برنامه موبایل

برنامه موبایل یونیفایر امکان ثبت اقدامات و فعالیت های جدید و به روز رسانی آنها را به صورت Offline و Online را برای کاربران ایجاد می نماید. پشتیبانی از روش Offline به کاربران اجازه می دهد بدون ارتباط با شبکه یا اینترنت، امور محوله به خود را انجام داده و سپس در زمان اتصال به شبکه اطلاعات به صورت اتوماتیک همگام سازی می شوند.

برخی از ماژول های Unifier

  • اطلاعات پایه
  • درخواست تغییرات و کنترل تغییرات قراردادی
  • مدیریت تغییرات مهندسی
  • مدیریت ریسک و موانع و مشکلات
  • مدیریت قراردادها
  • مدیریت نقدینگی و بودجه
  • مدیریت صورت وضعیت ها
  • مدیریت پرداخت ها
  • مدیریت مناقصات
  • مدیریت سفارش های خرید
  • مدیریت اطلاعات درخواست شده و ارائه شده
  • مدیریت مدارک مهندسی
  • مدیریت طراحی پروژه
  • گزارشات مالی
  • مدیریت جلسات
  • اختتام پروژه شامل درس های آموخته، پانچ لیست
  • گزارش های پروژه
  • مدیریت وظایف، صورت جلسات و ترانسمیتال
  • مدیریت زمانبندی

زیرساخت مدیریت فرآیندها BPMS

یکی از مهم ترین قابلیت های سیستم پریماورا یونیفایر جریان های کاری طراحی شده و پیاده سازی شده می باشد. جریان های کاری نرم افزار کمک می کند کاربران به راحتی از آخرین وضعیت تمامی رکورد های اطلاعات باخبر شده و مراحل کاری را پیش ببرند. جریان های کاری نرم افزار در کنار قابلیت هایی همچون فرم ساز، طراح لیست ها و همچنین واسط های کاربری مدرن یک زیرساخت منحصر به فرد جهت مدیریت فرآیندهای کسب و کار فراهم نموده است.