رفتارهای فردی افراد مختلف به طور کلی با یکدیگر متفاوت میباشد و از همین رو مدیریت آنها، نیازمند وجود سطوح متفاوتی از مهارتهای مختلف میباشد.
بسیاری از مدیران به همین سبب فرصت کافی جهت آموزش و یادگیری مهارتهای اشاره شده را ندارند. و در همین راستا تجارب بدست آمده آنها صرفاً از طریق آزمون و خطا میباشد. این دوره فرصتی به منظور یادگیری تواناییهای مدیریتی در فضای گروهی میباشد و همچنین زمینهای برای ارائه اتفاقات توصیفی خواهد بود. مطالب ارائه شده در این دوره از نحوه برطرفسازی تعارضات میان افراد گرفته تا ایجاد تیمهای کاری با عملکرد بالا خواهد بود. در هر موضوع سناریو و شرایط واقعی توصیف شده تا به درک بهتر موضوع کمک نماید. هر سناریو توسط شرکت کنندگان خوانده و به بحث گذاشته خواهد شد. سپس تیمهای کاری دست نوشتههای خود را در قالب کار گروهی، جهت ایجاد بهترین پاسخ، ارائه مینمایند. این فعالیت زمینه بسیار سودمندی جهت پیادهسازی شرایط مشابه در اتفاقات واقعی خواهد بود.
پیش نیازهای دوره
- این دوره شامل پیش نیاز خاصی نمیباشد.
چه کسانی میتوانند در این دوره شرکت نمایند
- مدیران پروژه، مدیران منابع انسانی و اعضای ارشد تیم پروژه
خلاصهای از سرفصلهای قابل ارائه دوره
- شناسایی تعارضات، علل وقوع آنها و تکنیکهای برطرف نمودن آنها
- کاربردی نمودن تکنیکهای رایج در نظام افزایش انگیزه افراد و تیمهای کاری
- تمرینهای افزایش مهارتهای ارتباطی
- بکار بردن مهارتهای رهبری در جهت تحت تاثیر قرار دادن رفتارهای تیمی
- نحوه راهنمایی و هدایت کارکنان در جهت بهبود عملکرد
- اجرای موفق تغییرات سازمانی مورد نیاز
- برطرف نمودن صحیح مشکلات اخلاقی و روحی کارکنان
مدت برگزاری دوره
- ۲۰ ساعت (۲۰PDU)
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تلفن: ۶۶۵۳۲۰۶۶ و ۶۶۵۲۴۳۷۱، Training@TenStep.ir